Wednesday, January 6, 2010

Rabu......

Ada ape ngan ari rabu???Normally, xde benda yg menarik dlm ari rabu.Nk2 kt tpt keje,borink je rs. Bt i do wait for 1 thing tp until now xde pape hint pon.Really do hard prayers utk benda neh.
Smlm?Ape yg jd eh?Tido awl sbb mengantuk sgt. Dpt cll tp xpick up sbb smlm xlarat cgt. Whole day kt opis siapkan unit cost yg kena antr hari ini. Nasib baik 95% dh siap tnggl nk confirm data ngan engineers jeh. But anyway, nothing much exciting moment happened yesterday.

I plan nk half day tomorrow. Nk g.bank utk collect credit card i. My dad xbrape suke i pki credit card. Tkt i nye spending over limit. i trust myself.Bab2 spending neh, i jenis particular sikit. hee.Bgs kan attitude neh.Itu namenye tersedar sebelum terhantuk.Wah!!

Ohs...lupe something.Started last mnday, i buat satu perubahan.Ape die?The way i pki tudung so called my appearance.Ramai yg tye nape look different.I just feedback balik sbb new year, New vision..Wah!Betol ke eh?Hee..Tp sbnarnye mmg pon. I nk cr mood br aje.So tht it's help me to motivate myself. I do enjoy the changes sbbnye...entah i just feel tht way..We should change for the better no for the worst,rite???

What eva it is, I hope my coming future will be the better and most important thing....my wish may come truth. I strike for it, and i will..Hee.

Continue....Daa~

No comments:

Post a Comment